Řešení pro snadnější obchod, přehlednější výrobu a více zisku Vaší tiskárny.

    Zcela automatická fakturace, upomínky a import bankovních výpisů

    Pro uživatelé služby Printis a služby iDoklad poskytované v CZ a SK připravujeme propojení těchto dvou služeb. Služba iDoklad je cenově dostupným a spolehlivým řešením, umožňujícím plně automatickou fakturaci, upomínání neplatičů i import výpisů z vaší banky. Sami službu již několik let úspěšně využíváme a je opravdu bezproblémová. Tato zkušenost nás vede k rozhodnutí umožnit využít automatické fakturace i uživatelům Printis. Propojení obou služeb plánujeme již  během letošního roku. V praxi si budete moci zvolit zda vybraný zákazník má či nemá být fakturován automaticky. I když si zvolíte, že ano, tak budete moci stále určit, že konkrétní zakázka pro tohoto zákazníka nemá být fakturována automaticky. Po ukončení zakázky (nebo po kontrole obchodníkem, který volbu autofakturace následně povolí) dojde k automatickému vystavení faktury a jejímu odeslání zákazníkovi. V iDoklad si můžete dokonce nastavit kontrolu zda zákazník fakturu přečetl. 
    Po přijetí platby se informace o datu úhrady objeví i v Printis. Lze nastavit i automatické odeslání poděkování za platbu. Při zakládání nové zakázky se zobrazí varování s informací o případném dluhu. Pokud dluh existuje iDoklad umí odesílat upomínky automaticky. Pokud máte tedy upomínání daného zákazníka povoleno.
    Následná synchronizace informací s podporovaným účetnictvím může být záležitost stisku jediného tlačítka.
    Jsme velmi rádi, že můžeme být uživatelům Printis nápomocni i s byrokracií, která s poskytováním tiskových služeb bohužel také souvisí.
    © 2004 - 2019 tisk.online s.r.o.